Pojištění může v těžkých životních situacích zachránit krk. Simplea klienty neodmítá
S pojišťovnami neměla Pavla nikdy dobrou zkušenost. Kdykoliv řešila nějakou příhodu, pojišťovna její plnění neuznala, nebo rovnou vypověděla klientce smlouvu. Právě z toho důvodu byla vůči dalšímu pojištění skeptická. Pojišťovna Simplea jí ale ukázala, jak vypadá férový přístup.
„Původně jsem si nechtěla pojištění sjednávat. Přestala jsem ale podnikat, a tak jsem si raději pojistila pracovní neschopnost,“ vysvětluje Pavla. Při zařizování smlouvy nahlásila své dosavadní zdravotní problémy. Bohužel si při vyplňování dotazníku nevzpomněla na všechno. „Nenapadlo mě zmínit něco, s čím jsem nebyla u lékaře řadu let,“ naráží na problémy se zažívacím traktem, které ji trápily v roce 2016.
Když se jí rok po uzavření smlouvy objevily potíže s páteří, musela se začít léčit a byla ráda, že má uzavřené životní pojištění. „Skončila jsem v nemocnici a potom odešla na pracovní neschopenku. Doma jsem byla tři čtvrtě roku,“ popisuje žena z Brněnska.
Co slíbí, to dodrží
Když pojišťovna Simplea odhalila ve smlouvě chybějící záznam o nemoci žaludku, projevila vůči své klientce nezvyklou vstřícnost. Ačkoli by podle zákona mohla celé pojištění vypovědět, nabídla jí doplnění dokumentace a ve smlouvě doplnila výluku na potíže se žaludkem. Pavle tak udělila výjimku a plnění pracovní neschopnosti z důvodu nemoci zad jí v plné výši vyplatila.
„Myslím si, že by to žádná jiná pojišťovna neudělala. Dříve jsem byla pojištěná jinde a přístup se velmi lišil. Když jsem se například odvolala vůči vyplacení pojistky, které nesouhlasilo, zrušili mi celou smlouvu,“ sdílí Pavla, která aktuálně pracuje jako provozní restaurace nedaleko Brna. „Dnes mám radost, že jsem se svěřila do péče Simplea. Co při uzavření smlouvy slíbí, to skutečně dodrží,“ pochvaluje si klientka.
Pojištění je podle jejího poradce Davida Komendy základním pilířem spolupráce, která v těžkých životních situacích může klientovi zachránit krk. „Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že Simplea klienty neodmítá. Myslím si, že jiná pojišťovna se 99% plněním chlubit nemůže,“ uvádí Komenda s tím, že všem jeho dvaceti klientům Simplea vyplatila pojistnou sumu v plné výši. Ke krácení částky nebo vypovězení smlouvy by podle něj mohlo dojít v případě, kdyby klient vědomě zamlčel svůj zdravotní stav při sepisování smlouvy nebo by se jednalo o pojistný podvod.
Vše přehledně na jednom místě
Pavla ocenila také práci svého poradce Davida Komendy, který jí pomohl s veškerou komunikací mezi pojišťovnou i ošetřujícími lékaři. „Měla jsem pak perfektní přehled o tom, jaké dokumenty mám doložit. Po dodání všech potřebných materiálů jsem měla peníze do dvou dnů na účtu,“ raduje se Pavla. Po ukončení pracovní neschopenky se rozhodla pro jednorázové vyplacení 105 tisíců korun.
Všechny potřebné dokumenty měla pohromadě a k dispozici na portálu Moje Simplea. „Sjednávání pojistné smlouvy se zakládá na důvěře, vše jednoduše a přehledně sepíšeme. V případě pojistné události pak klienti nahrají lékařské zprávy přímo do portálu,“ vyzdvihuje jednoduchost vyřizování poradce Komenda.
S velkou pravděpodobností nyní Pavlu čeká obdobné jednání znovu. „Zdravotní problémy se mi po dokončení všech záležitostí v pojišťovně opakovaly, takže to budu se svým poradcem opět řešit,“ dodává Pavla s tím, že tentokrát nebude nutné do pojišťovací smlouvy nic doplňovat.
Zdroj: lidovky.cz